Katarina Karlovšek je bila konec meseca januarja 2025 gostja v okrogli mizi z naslovom Slovenija, od kod znamke tvoje? Pogovor je bil posvečen Slovenskim ustvarjalcem blagovnih znamk in uspešnim zgodbam ustvarjalcev slovenskih blagovnih znamk. Poleg Katarina so v razpravi še sodelovali: Niko Slavnič, Slovenika, Drago Bulc, Društvo turističnih novinarjev Slovenije, Tatjana Sirar Kos, Piranske Soline, Špela Smuk, Dobrote Dolenjske, Marko Miladinović, JUS projekt.

V razpravi je Katarina Karlovšek povedala, da blagovna znamka Slovenski ornament Jože Karlovšek predstavlja neprecenljivo kulturno dediščino slovenskega naroda ter da je slovenski ornament v 19. stoletju slovel kot eden najlepših na svetu. Izpostavila je, da se ji zdi zelo pomembno, da ima blagovna znamka v tem globalnem svetu prepoznaven vzorec, ter da strokovnjaki ocenjujejo, da je ena lepših primerov prenosa kulturne dediščine na uporabne izdelke.
Pri razvoju novih produktov skušajo oblikovalci in proizvajalci slediti sodobnim trendom ter ustvarjati izdelke, ki bodo privlačni tudi mlajši generaciji. Po njenih besedah je prav tako ključno, da so slovenski izdelki z motivom slovenskega ornamenta izdelani v Sloveniji, kadar so na voljo domači proizvajalci.
Na koncu je še povedala, da vizija razvoja blagovne znamke poteka v dveh smereh: prva je ustvarjanje novih ornamentov, ki odražajo razvoj družbe, druga pa povezovanje znamke z globalnimi podjetji. Izjavila je: “Ne vidim razloga, zakaj slovenski ornament ne bi bil na uri Rolex, nakitu Freywille ali izdelkih Apple.”

